Shopbevel sitesindeki yarışma sonuçlandı sonuçlanmasına da ben bir türlü fırsat bulup sonuçları sizlerle paylaşamadım.
Üstelik sonuç çooook sevindirici!!!
Yaklaşık 120 tasarım arasında en fazla oy alan ikinci tasarım benim bileziğim oldu ( şen kahkahalar atarak karşıladım bu durumu tabii :) )
Ön siparişler devam ediyor, bilezik üretim aşamasında.
Destek veren herkese teşekkürler...
yellow bracelet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yellow bracelet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
13 Mayıs 2013 Pazartesi
8 Nisan 2013 Pazartesi
Yarışma!!!
Shopbevel sitesinde, sarı resin bilekliğim ile yarışıyorum. Oy vererek, yorum bırakarak destek olursanız çok müteşekkir olurum :)
Votes and comments will be highly appreciated!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


