6 Nisan 2013 Cumartesi

Bir dilim Iphone alır mıydınız?













Decoden Iphone 4S arka kapağı.

Eşi benzeri olmayan bu kapakları, tamamen size özel ve sizin seçtiğiniz renk ve tema doğrultusunda hazırlıyorum.

Telefon modelinizi, istediğiniz renk temasını bildiriyorsunuz bende sadece sizin olacak olan kapağı tasarlıyorum.
Türkiye'de benzeri bile yok ( en azından bildiğim kadarı ile ) :)

Bu kapağı sipariş veren müşterim, görür görmez ısırmak istedi de zor aldım elinden :)
Gittiği her yerde soruyorlarmış, acayip havalı bir durum...

Eh, bende çok mutlu oldum tabii :)

Sipariş için benimle iletişime geçebilirsiniz.
Fiyat tasarıma göre değişebildiği için burada belirtemiyorum.
Share on Tumblr

2 yorum:

  1. ay alırım vallahi ben, çok şeker :) Ben de yapmak istiyorum ne zamandır böyle bir şey, fırsat bulamıyorum. Harika olmuş sizinki :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)
    En kısa zamanda sizin çalışmanızı da görürüz umarım, paylaştığınızda bir haber edersiniz değil mi ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...