18 Kasım 2012 Pazar

Özel tasarım fotoğraf çerçevesi








Yeni evli çiftlere çok özel bir hediye seçeneği ya da evinize renk ve romantizm katacak çok eğlenceli bir fotoğraf çerçevesi.
Pırıltılı taşlar, renkli inciler, sim ve diğer dekor parçaları ile tasarlandı.

Özenle paketlenip kargoya verilir. Kargo ücreti alıcıya aittir.
Kargo ücreti mesafeye göre değişmektedir.
Tercih belirtilmezse Yurtiçi Kargo ile gönderilir.
Hediye etmek isterseniz belirtin, hediye paketi ücretsizdir.


Share on Tumblr

8 yorum:

  1. harıkaaa...muhtesemmm...ellerıne saglık be canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler sevgili Serpil Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sempatik olmuş,ancak fotoğrafın renginden mi arkaplandan mı ? gözü mü çok aldı, ya da yeteneğinden de olabilir :)Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok göz alıcı değil mi :p
    Şaka bir yana;

    Beyazı beyaz zeminde fotoğraflamak tam bir eziyet :) Bu nedenle renkli bir fon seçtim. Çerçeve mor simli bir levha üzerinde duruyor. Durmasa mı ki acaba?!

    Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  5. muhteşem güzel ve tatlı görünüyor !! ellerinize sağlık zarif Özge Hanım :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle göz alıcı ;)

    evet beyazla çekim yapmak bence de zor,hımm benim demek istediğim aslında mor yakışmış da ,çerçevenin kenarları krem gibi ya o kısımları çok net değil,o anlamda.Off yazarak anlatmak da çok zor hani :)
    Bende ziyaretime beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. Tamam tamam kabul ediyorum :) Bu fotoğrafları hastayken çektim, inat işte. Bekleyemedim daha fazla. Daha iyilerini çekebildiğimde değiştireceğim.
    Fakat yine zorlanacağımı biliyorum dediğiniz gibi krema görüntüsünü net olarak fotoğraflamakta zorlanıyorum. Bakalım, bulacağız bir çaresini artık :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Birşeyler üretmek çok zevkli de,bir de tanıtım süreci çok zor oluyor dimi ? aslında fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ama,bende nedense yaptıklarıma gelince sabırsızlıktan iyi çekim yapamıyorum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...